Évtizedes szörnyeteg

Évtizedes szörnyeteg

Az EVE Online jelenlegi felhasználói kezelő felülete (UI), azaz a menük, ablakok, radar és a többi már a kezdetek óta így néznek ki. Pontos dátumot csak a fejlesztők, esetleg a béta tesztelők tudnak mondani, de a 2005-ös Exodus névre hallgató kiegészítő óta nem kaptunk nagy változást. Apróságok persze voltak, az utóbbi években: a Phobe is hozott három dimenziós térből leképezett 2D-s iránytűt és űrben megjelenő bookmarkokat, előtte a Crius-ban a gyártás, kutatás felületek újultak meg, de ezek sem voltak eget rengető dolgok.

Így hát CCP Optimal írt egy dev blogot, amiben elmeséli, hogy mit és miért terveznek a következő, december 9-én érkező Rhea kiegészítőben - azokon kívül, amit eddig elmondtak - és milyen irányba haladnak az UI-val. Ezt ugyanis sokkal sűrűbben használjuk, mint csodáljuk az új warp- vagy cloak- effekteket.

 

Dinók

A kinézet megújításán dolgozó csapat frappáns kérdése: "Mit tanulhatunk a dinoszauruszoktól?", amire evidens válasz a "gyakorlatilag semmit". - Ha ha ha.

Bár az EVE Online az internetes számítógépes játékok tárházából továbbra is egyedi stílust képvisel, mégis haladniuk kell a korral, "túl kell élniük". Jöhetett a WOW, SWTOR vagy STO, túlélték 2005-ben2006-ban és túlélik majd 2015 után is.


 

És ezt most miért?

Néhány éve megalakult a CCP-nél egy belső projekt, melynek a legfőbb célja, az EVE kezelőfelületének modernizációja, vagy úgy is mondhatjuk, hogy ne úgy nézzen már ki, mint a Blender.
Igaz már csökkentek a menüből almenüben menün át újabb almenü nyílásos horrorisztikus navigációs katyvaszok, a fejlesztők szeretnék, ha úgy nézne ki az EVE, mintha egy modern scifi játék lenne, és nem úgy mint a kedvenc operációs rendszerünk.

A baloldali menüt, azaz a NeoCom-ot szeretnék elkülöníteni a játék többi részétől, így az színvilágában, stílusában inkább fog hasonlítani egy Wordpress admin felületre (szerintem). Míg az ablakok hátterét most is ki lehet kapcsolni azzal, hogy odaszögezzük (pin), megeshet, hogy a háttér olyan, hogy nem látni annak tartalmát. Ezért az ablakok háttérét három fázisra bontják: 1) aktív - amikor fölötte van az egér, 2) inaktív és 3) forgatod a kamerát. Így a Market böngészése közben is gyorsan át tudsz tekinteni a hajód körüli történésekre.

A jelnlegi RGB skálás színbeállítást felváltják az előre definiált témák, mint például a következő képen látható színek:

UIM_Blog_Image_03.png

 

70'-es retró!

Új ikonok és új, elvetemültebb színek várhatóak, melyeket radarról, oszcillátorról, lézerekről, spektrum analizátorokról, stb. mintáztak.

6.png 

Tegnap kirakták SiSi-re és várják a visszajelzésünket. Hát hajrá!
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=384112

 

gayminmatar.png

Csodálatos, egyszerűen csodálatos! :D

 

Hozzászólások:

Bejelentkezés